Read more" />

Reasons to lose sight of the campaign

You can read this post in 2 minutes.

20191018

I felt that the campaign was a monster to make.
That is the purchasing psychology of buying unnecessary things.
That reminded me of the ongoing UNIQLO and PayPay tie-up campaigns.

Voices received from members of the sponsored PLC (Premium Life Club).
This is a live voice when I went to UNIQLO in the tie-up campaign between UNIQLO and PayPay.

“If you pay with PayPay, you will get 2 coupons at the price of 1 HEATTECH.
I’ve never worn HEATTECH until now.
I thought that it would be free! Me too. ”

It seems to be a conversation that people in front of the line were talking.

Are non-customers coming to buy?
Is this the usual purchasing psychology?
I felt a lot of doubt. There seems to have been a line dedicated to PayPay.

It ’s amazing in a way.
If you make a mistake, you will have a pattern of “losing money for cheap purchases”.

Reasons lost in the campaign. . . .

Kain

Application for registration is here ⇒ http://plc.tank.jp/kains

https://twitter.com/mtkain/“twitter”
http://ranking.poitan.net/asset_ranking.php“Poi search asset ranking”

Related post

  1. ANA_Honolulu01
  2. 20191101
  3. docomo01
  4. British Airways01
  5. 20190607
  6. PLC02
  1. No comments yet.

  1. No trackbacks yet.

Language:

   Profile of KAIN

私は、ポイ探の資産ランキング長年1位をキープしています。 マイルやポイント資産だけでも、世間から異常と言われる数字をたたき出しています。 ポイ探は知る人ぞ知る有名なマイルやポイントのポータルサイトです。 そのサイトで1位になっていることで、各方面のメディアから注目されることも少なくありません。 そんな環境からか、メディアから取材のオファーを受けることが少なくありません。 現在、取材のオファーは断っているので、私の素顔や経歴を知る人もごくわずかかと思います。 私はあるきっかけから今のポイ探1位に繋がるノウハウを構築してきました。 私と縁のある方々が少しでもそのノウハウを身につけ、価値ある人生を送れたらと願っています。 http://ranking.poitan.net/asset_ranking.php
にほんブログ村 小遣いブログ マイレージへ